Davant la càmera d’Edward Colver (Califòrnia 1949), han passat la majoria de grups de l’escena punk californiana de la dècada dels 90: Black Flag, Social Distortion, Dead Kennedys, Christian Death, Circle Jerks, The Germs, T.S.O.L., Agent Orange, Bad Religion o Minor Threat. La majoria de les seves imatges han format part de l’art work que han il.lustrat els treballs de tots aquests grups, sent la més destacades de totes elles l’imatge d’Henry Rollins donant un cop de puny a un mirall per el disc Damage de Black Flag, i que ja s’ha convertit en tota una imatge icònica del hardcore i el punk nord-americà. Durant tots aquells anys, Colver, va estar present en els concerts que es celebraven a la ciutat de Los Angeles, en uns dies on la musica en directe era perillosa i força violenta. Blight at the end of the Funnel recull les imatges que va capturar el fotògraf durant tots aquells anys, convertint-se en un gran i impressionant document de com es vivia el moviment punk a la costa oest americana. Les imatges que va capturar manté intacte l’essència del que proposaven els grups amb la seva música i actitud, i Colver és mostra com un espectador que viu amb tota passió el que succeïa sobre i baix l’escenari. Una mirada autèntica a uns dels moviments musicals més viscerals i salvatges de tots els que han existit mai.