El danés Soren Solkaer Starbird s’ha convertit en els últims anys en el fotògraf de moda del panorama musical. Ell ha estat el més sol·licitat per omplir amb les seves fotografies les revistes musicals més importants com Q, Rolling Stone, GQ, Arena i Wallpaper, fotografiant la majoria de grups i artistes del moment com The Raveonettes, The White Stripes, Adele, Arctic Monkeys, Franz Ferdinand, Vampire Weekend, Amy Winehouse, Kaiser Chiefs, Lily Allen, The Killers o Franz Ferdinand , o bé noms clàssics com Paul Weller, Oasis, Ian Brown, Patti Smith, Metallica, U2, PJ Harvey, o Robert Plant. D’altra banda, moltes de les seves fotografies han estat utilitzades per donar forma a moltes de les portades de discs que han vist la llum en els últims anys.
Closer recull la majoria de les fotografies que han fet de Soren Solkaer Starbird el fotògraf oficial del pop rock actual, i és una autèntica llaminadura per tot seguidor de la música i de la fotografia, ja que el llistat de noms que hi apareixen enlluerna força. Però sí ens posem més estrictes i deixem de banda tot el llista de noms indexat en Closer, el que queda fotogràficament parlant no passa de correcte; els aficionats a la fotografia no gaudiran massa que diguem. El seu és un estil força acadèmic i correcte però poc personal, i que a dia d’avui no pot mirar de tu a tu a l’altre gran nom de la fotografia rock, Anton Corbijn. Mentre el segon ha aconseguit crear un univers propi amb les seves imatges, aquest fotògraf danès crea un conjunt d’imatges que segurament sense la força mediàtica que desprenen els seus protagonistes, és quedarien en poca cosa, treien alguns moments puntuals. Closer és un interessant catàleg dels protagonistes de la cultura pop rock actual, però no una obra contundent com va ser en el seu dia Wreck del gran Anton Cobijn.