L’editorial Taschen segueix apostant per obres carregades de risc. Aquest cop ens presenten, Rose c’ets Paris, de la fotògrafa parisenca Bettina Rheims, amb la col·laboració de l’escriptor Serge Bramley. El llibre ha estat dissenyat pels dos de tal manera que funcioni com una exposició fotogràfica i com una pel·lícula. En ell es combinen com un personal recorregut per París, a través dels llocs més inesperats i misteriosos de la capital francesa, alhora que realitzen una lliure versió de les aventures del famós personatge de la literatura gala, Fantômas, un despiadat criminal, que era tot un mestre de la disfressa, creat al 1911 per Marcel Allein. En el llibre de Bettina Rheims i Serge Bramley, Fantômas, és una dona que mitjançant multiples caracteritzacions apareix i desapareix en l’íntima París fotografiada en blanc i negre per Bettina Rheims.
Tot i que és un retrat carregat de ficció de la ciutat, aquest també transmet una visió força personal de la capital mundial que és. Detalls autobiogràfics, i inclús elements de la vida privada s’utilitzen per descriure els aspectes ocults de la ciutat, mitjançant una gran varietat de personatges que pertanyen a l’imaginari de la fotògrafa i al cercle d’amistats de l’escriptor.
Les imatges que presenta Bettina Rheims segueixen l’estil provocador i transgressor que sempre ha mostrat la fotògrafa, molt properes en contingut i forma a les de Robert Mappelthorpe o Helmut Newton. En el seu treball no fa contencions de cap tipus, trenca amb els tabús de l’erotisme i el sexe, i aposta per l’exhibicionisme, i a la vegada fa gala d’una tècnica impecable, aconseguint un treball apassionat i fascinant; encara que per alguns serà polèmic o vulgar, aquests qualificatius no deixen de ser autèntiques virtuts.